درباره ما

شرکت ایستا ارتباط کاوشگر

 

در سال 1386 شرکت با نام بهمن سیستم سرایان در شهرستان سرایان به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز نمود و از سال 1391 تغییر نام داده و با نام ایستا ارتباط کاوشگر به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

شرکت ایستا ارتباط کاوشگر با تکیه بر دانش فنی جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و همچنین برخورداری از کادری مجرب توانسته است در راستای بومی سازی تکنولوژی روز، بخشی از تجهیزات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب کشور را تولید نموده و محصولات خود را با نام تجاری ساباد در زمینه سیستم های اتوماسیون رادیویی بیسیم و سیستم های اتوماسیون در بسترGSM/GPRS وارد بازار کند.

این شرکت تا کنون موفق به اجرا و فروش بیش از 1000 لینک سیستم های اتوماسیون بیسیم کنترل سطح مخزن کیاب و بیش از 500 دستگاه سیستم کنترل و اعلام هشدار پیامکی پانیا و اجرای تله متری مبتنی بر GSM/GPRS و اتوماسیون رادیویی ( بیش از 500 محل ) و همچنین فروش بیش از 60 دستگاه هوشمند آب کارتی مارینا و فروش بیش از 500 دستگاه شارژ کنترلر خورشیدی در بیشتر استانهای کشور شده است. همچنین در زمینه صادرات دستگاه اتوماسیون رادیویی بیسیم به کشور همسایه افغانستان موفق بوده و درحال ایجاد بازار قوی تر در منطقه می باشد.

از دیگر افتخارات شرکت ایستا ارتباط کاوشگر اینکه در سال 1391 با ارائه نوآوری در زمینه اتوماسیون و تله متری به عضویت پارک علم و فن آوری خراسان جنوبی درآمد و در سال 1393 به عنوان شرکت دانش بنیان مورد تایید قرار گرفته است.

 

برخی از مشتریان:

 

 

 

برخی از تاییدیه های دریافتی: